Benchmarking u strategiji marketinga

15,79 

Dodaj u listu želja
Dodaj u listu želja
U

ISBN: 953-6070-61-8

Nakladnik: Mate

Godina: 1999.

Uvez: Tvrdi

Pojam "benchmarking" preuzet je iz građevinske terminologije u kojoj označava spravu za određivanje odnosnih visina različitih točaka zemljine površine (niveliranje). Danas se više upotrebljava u poslovnoj terminologiji i znači otprilike (nema hrvatskog prijevoda riječi) glavni broj ili pokazatelj koji je važan i može se koristiti u komparativne svrhe, odnosno, pronalaženje i primjenu najboljih poslovnih rješenja. Knjiga je pisana prvenstveno za potrebe studija marketinga ali će poslužiti svima onima koji moraju funkcionirati u poslovnom okruženju.


 

Težina 1071 g
Format 19 × 24 cm
Autor Nataša Renko, Sanda Delić, Marica Škrtić
Nakladnik Mate
Mjesto izdanja Zagreb
Godina 1999.
Broj stranica 293
Uvez Tvrdi
Stanje knjige Vrlo dobro

ANTIKVARIJAT

15,79 

Dodaj u listu želja
Dodaj u listu želja

Pojam "benchmarking" preuzet je iz građevinske terminologije u kojoj označava spravu za određivanje odnosnih visina različitih točaka zemljine površine (niveliranje). Danas se više upotrebljava u poslovnoj terminologiji i znači otprilike (nema hrvatskog prijevoda riječi) glavni broj ili pokazatelj koji je važan i može se koristiti u komparativne svrhe, odnosno, pronalaženje i primjenu najboljih poslovnih rješenja. Knjiga je pisana prvenstveno za potrebe studija marketinga ali će poslužiti svima onima koji moraju funkcionirati u poslovnom okruženju.


 

Težina 1071 g
Format 19 × 24 cm
Autor Nataša Renko, Sanda Delić, Marica Škrtić
Nakladnik Mate
Mjesto izdanja Zagreb
Godina 1999.
Broj stranica 293
Uvez Tvrdi
Stanje knjige Vrlo dobro

Povoljna dostava

Sigurno plaćanje

t

Najčešća pitanja

Reklamacija

0
    0
    Košarica
    Košarica je praznaVrati se u trgovinu