Digitalni marketing – nova era tržišne komunikacije

-10 %

11,95  (90,04 kn) Najniža cijena zadnjih 30 dana:10,62  (80,02 kn)

Dodaj u listu želja
Dodaj u listu želja
U

ISBN: 9789533312354

Godina: 2019.

Uvez: Meki

Knjiga na sažet i jezgrovit način opisuje koncept digitalnog marketinga te njegove glavne alate i poslovne modele. U njoj se ujedno razmatra nova paradigma marketinga nastala zbog primjene novih tehnologija, ali i njene reperkusije koje još nisu dovoljno istražene. Knjiga je namijenjena studentima, stručnjacima iz prakse, posebice u marketingu i menadžmentu, ali i široj publici.


 

Težina 357 g
Format 17 × 24 cm
Autor Aleksandra Krajnović, Dominik Sikirić, Monika Hordov
Nakladnik Sveučilište u Zadru
Mjesto izdanja Zadar
Godina 2019.
Broj stranica 167
Uvez Meki
Stanje knjige Novo

ANTIKVARIJAT

-10 %

11,95  (90,04 kn) Najniža cijena zadnjih 30 dana:10,62  (80,02 kn)

Dodaj u listu želja
Dodaj u listu želja

Knjiga na sažet i jezgrovit način opisuje koncept digitalnog marketinga te njegove glavne alate i poslovne modele. U njoj se ujedno razmatra nova paradigma marketinga nastala zbog primjene novih tehnologija, ali i njene reperkusije koje još nisu dovoljno istražene. Knjiga je namijenjena studentima, stručnjacima iz prakse, posebice u marketingu i menadžmentu, ali i široj publici.


 

Težina 357 g
Format 17 × 24 cm
Autor Aleksandra Krajnović, Dominik Sikirić, Monika Hordov
Nakladnik Sveučilište u Zadru
Mjesto izdanja Zadar
Godina 2019.
Broj stranica 167
Uvez Meki
Stanje knjige Novo

Povoljna dostava

Sigurno plaćanje

t

Najčešća pitanja

Reklamacija

0
    0
    Košarica
    Košarica je praznaVrati se u trgovinu