Digitalni marketing – nova era tržišne komunikacije
KNJIŽARA
Književnost
Poljoprivreda, veterina i šumarstvo
Povijest
Umjetnost
Lektira
11,95 € (90,04 kn) Najniža cijena zadnjih 30 dana:10,62 € (80,02 kn)
Knjiga na sažet i jezgrovit način opisuje koncept digitalnog marketinga te njegove glavne alate i poslovne modele. U njoj se ujedno razmatra nova paradigma marketinga nastala zbog primjene novih tehnologija, ali i njene reperkusije koje još nisu dovoljno istražene. Knjiga je namijenjena studentima, stručnjacima iz prakse, posebice u marketingu i menadžmentu, ali i široj publici.
Težina | 357 g |
---|---|
Format | 17 × 24 cm |
Autor | Aleksandra Krajnović, Dominik Sikirić, Monika Hordov |
Nakladnik | Sveučilište u Zadru |
Mjesto izdanja | Zadar |
Godina | 2019. |
Broj stranica | 167 |
Uvez | Meki |
Stanje knjige | Novo |
ANTIKVARIJAT
Alternativa
Književnost
Poljoprivreda, veterina i šumarstvo
Povijest
Strane knjige
Umjetnost
11,95 € (90,04 kn) Najniža cijena zadnjih 30 dana:10,62 € (80,02 kn)
Knjiga na sažet i jezgrovit način opisuje koncept digitalnog marketinga te njegove glavne alate i poslovne modele. U njoj se ujedno razmatra nova paradigma marketinga nastala zbog primjene novih tehnologija, ali i njene reperkusije koje još nisu dovoljno istražene. Knjiga je namijenjena studentima, stručnjacima iz prakse, posebice u marketingu i menadžmentu, ali i široj publici.
Težina | 357 g |
---|---|
Format | 17 × 24 cm |
Autor | Aleksandra Krajnović, Dominik Sikirić, Monika Hordov |
Nakladnik | Sveučilište u Zadru |
Mjesto izdanja | Zadar |
Godina | 2019. |
Broj stranica | 167 |
Uvez | Meki |
Stanje knjige | Novo |
Povoljna dostava
Sigurno plaćanje
Najčešća pitanja
Reklamacija