Kaotika: upravljanje i marketing u turbulentnim vremenima

10,00 

Dodaj u listu želja
Dodaj u listu želja
U

ISBN: 978-953-246-082-7

Nakladnik: Mate

Godina: 2009.

Uvez: Meki

Svjetsko gospodarstvo ušlo je u novo turbulentno razdoblje. Za razliku od proteklih recesija, današnje krize prisiljavaju tvrtke na razvijanje novog načina razmišljanja, djelovanja, marketinga i to pod stalnom prijetnjom sveprisutnog kaosa. U toj klimi pojačane turbulencije, sve organizacije, prema autorima, moraju pronaći svoj put za preživljavanje…


 

Težina 330 g
Format 15 × 23 cm
Autor Philip Kotler i John A. Caslione
prevoditeljica Jagoda Poropat Darrer
Nakladnik Mate
Mjesto izdanja Zagreb
Godina 2009.
Broj stranica 208
Uvez Meki
Stanje knjige Vrlo dobro

ANTIKVARIJAT

10,00 

Dodaj u listu želja
Dodaj u listu želja

Svjetsko gospodarstvo ušlo je u novo turbulentno razdoblje. Za razliku od proteklih recesija, današnje krize prisiljavaju tvrtke na razvijanje novog načina razmišljanja, djelovanja, marketinga i to pod stalnom prijetnjom sveprisutnog kaosa. U toj klimi pojačane turbulencije, sve organizacije, prema autorima, moraju pronaći svoj put za preživljavanje…


 

Težina 330 g
Format 15 × 23 cm
Autor Philip Kotler i John A. Caslione
prevoditeljica Jagoda Poropat Darrer
Nakladnik Mate
Mjesto izdanja Zagreb
Godina 2009.
Broj stranica 208
Uvez Meki
Stanje knjige Vrlo dobro

Povoljna dostava

Sigurno plaćanje

t

Najčešća pitanja

Reklamacija

0
    0
    Košarica
    Košarica je praznaVrati se u trgovinu