ISBN: 953-6070-79-0
Nakladnik: Mate
Godina: 2004.
Uvez: Meki
KNJIŽARA
ISBN: 953-6070-79-0
Nakladnik: Mate
Godina: 2004.
Uvez: Meki
"Ponašanje potrošača" podijeljeno je na četiri dijela: prvi dio pruža pozadinu i sredstva za jasno i obuhvatno razumijevanje načela ponašanja potrošača, u drugom dijelu se raspravlja o potrošaču kao pojedincu, treći dio se bavi društvenim i kulturalnim dimenzijama ponašanja potrošača, dok se u zadnjem dijelu ispituju razni aspekti potrošačeva donošenja odluka. Kako bi ovo izdanje bilo što korisnije studentima poslijediplomskih i dodiplomskih studija, autori su nastojali zadržati ravnotežu između osnovnih biheviorističkih pojmova, nalaza istraživanja i primijenjenog marketinga. Knjiga je ilustrirana suvremenim, djelotvornim primjerima vezanim za tržište.
Težina | 2091 g |
---|---|
Format | 21 × 30 cm |
Autor | Leon G. Schiffman, Leslie Lazar Kanuk prevoditelj Marija Fridl |
Nakladnik | Mate |
Mjesto izdanja | Zagreb |
Godina | 2004. |
Broj stranica | 469 |
Uvez | Meki |
Stanje knjige | Vrlo dobro |
ANTIKVARIJAT
11,95 €
"Ponašanje potrošača" podijeljeno je na četiri dijela: prvi dio pruža pozadinu i sredstva za jasno i obuhvatno razumijevanje načela ponašanja potrošača, u drugom dijelu se raspravlja o potrošaču kao pojedincu, treći dio se bavi društvenim i kulturalnim dimenzijama ponašanja potrošača, dok se u zadnjem dijelu ispituju razni aspekti potrošačeva donošenja odluka. Kako bi ovo izdanje bilo što korisnije studentima poslijediplomskih i dodiplomskih studija, autori su nastojali zadržati ravnotežu između osnovnih biheviorističkih pojmova, nalaza istraživanja i primijenjenog marketinga. Knjiga je ilustrirana suvremenim, djelotvornim primjerima vezanim za tržište.
Težina | 2091 g |
---|---|
Format | 21 × 30 cm |
Autor | Leon G. Schiffman, Leslie Lazar Kanuk prevoditelj Marija Fridl |
Nakladnik | Mate |
Mjesto izdanja | Zagreb |
Godina | 2004. |
Broj stranica | 469 |
Uvez | Meki |
Stanje knjige | Vrlo dobro |
Povoljna dostava
Sigurno plaćanje
Najčešća pitanja
Reklamacija