FAQ

Najčešća pitanja

Odgovorit ćemo na neka od najčešće postavljanih pitanja u nadi da će Vam pomoći da ostvarite željenu kupnju. Ako ova pitanja ne odgovaraju na ono što Vas zanima, obratite nam se na knjizara@novastvarnost.hr i odgovor će stići u najkraćem mogućem roku.

Kako reklamirati kupljeni proizvod?

Registrirani korisnik ima pravo u roku od četrnaest (14) kalendarskih dana od dana dostave proizvoda na reklamaciju kupljenog proizvoda ili povrat proizvoda ukoliko prilikom preuzimanja robe uoči nedostatke na proizvodima ili su dostavljeni proizvodi neispravni. Nova stvarnost će, na osnovu zahtjeva za povrat ili zamjenu, registriranom korisniku vratiti sredstva na račun koji je korisnik naveo u samom zahtjevu ili zamijeniti proizvod s novim.

Registrirani korisnik najavljuje povrat kupljenih proizvoda putem telefona ili e-mail-a. Nakon primitka najave o povratu kupljenog proizvoda kupcu se dostavlja obrazac za reklamaciju putem e-mail-a.

Troškove dostave za povrata proizvoda snosi registrirani korisnik. Registrirani korisnik je obvezan dostavljene proizvode vratiti u stanju u kojem su mu dostavljeni i u originalnom pakiranju (trgovačko pakiranje u kojem je roba i dostavljena.

Možete li naručiti knjigu koja mi treba a nema je u web prodaji?

Možete, javite nam na mail knjizara@novastvarnost.hr koji naslov želite kupiti

Jesu li moguće predbilježbe za rasprodani naslov na internetskoj knjižari?

Da, za rasprodan postoji mogućnost predbilježbe, željeni naslov stavite u listu želja i mi ćemo Vas obavijestiti mailom kad nam stigne ili se javite na mail knjizara@novastvarnost.hr

Koje su mogućnosti plaćanja? Kako platiti naručeno?
  • kreditnom karticom za koju internetska knjižara Nova stvarnost d.o.o. ima sklopljen ugovor o prihvaćanju, uslugu plaćanja kreditnim karticama osigurava CorvusPay te je sigurnost Vaših podataka zajamčena.
  • virmanom
  • pouzećem
Mogu li naručene knjige preuzeti osobno?

Naručene knjige možete preuzeti osobno u Novoj stvarnosti d.o.o., Kaptol 21, (dvorište), Zagreb, radnim danom od 9,30-16 sati. Za narudžbe kod kojih je kako način dostave odabran “dolazak u knjižaru”, potrebno je pričekati e-mail potvrdu našeg djelatnika da je narudžba spremna za preuzimanje u knjižari.

Kada je proizvod koji je odabran rezerviran za kupca?

Proizvodi koje registrirani korisnik stavi u košarici nisu rezervirani. Proizvod je rezerviran tek nakon potvrde plaćanja od strane registriranog korisnika. U periodu između stavljanja proizvoda u košaricu i potvrde plaćanja postoji mogućnost da količine proizvoda više nisu dostupne putem ove usluge internet trgovine, o čemu će registrirani korisnik biti obaviješten putem telefona ili email-a

Kako mogu platiti knjige ako naručujem iz inozemstva?

Ako naručujete iz inozemstva, knjige možete platiti kreditnom ili debitnom karticom, ili iznos možete uplatiti direktno na naš transakcijski račun.

Kako mogu platiti knjige ako naručujem iz inozemstva?

Ako naručujete iz inozemstva, knjige možete platiti kreditnom ili debitnom karticom, ili iznos možete uplatiti direktno na naš transakcijski račun.

Šaljete li knjige u inozemstvo?

Knjige šaljemo u inozemstvo, na područje cijeloga svijeta, Hrvatskom poštom, kao preporučenu pošiljku, kao paket ili tiskanicu po cjeniku Hrvatske pošte,, za Vas  uvijek biramo najpovoljniju mogućnost

Za korisnike van Hrvatske – naplata se uvijek vrši u hrvatskim kunama. - Izjava o konverziji

Iznos koji će teretiti Vašu kreditnu karticu dobiva se na način da se hrvatska kuna pretvara u Vašu valutu prema trenutnoj tečajnoj listi Hrvatske Narodne Banke. Kada se Vama naplaćuje iznos se pretvara u Vašu valutu prema tečaju kuće kreditne kartice kojom ste platili. Kao rezultat pretvaranja valuta može doći do male razlike u cijeni od one koja je naznačena na našoj internet stranici.

Je li kupnja putem interneta sigurna? Što je s mojim osobnim podacima?

CorvusPay osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPay platni formular
Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni podaci dodatno su zaštičeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS 140-2 Level 3 standardu. CorvusPay zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brandova, odnosno posluje sukladno normi „ PCI DSS Level  1„ najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program Vaša banka uz valjanost same kartice dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću tokena ili lozinke

Prigovori kupaca

Sukladno čl. 10 Zakona o zaštiti potrošača, Prodavatelj omogućuje svim Kupcima da svoje prigovore upute osobno u poslovnim prostorijama,  putem pošte na adresu Nova stvarnost d.o.o., Kaptol 21, Zagreb, odnosno putem elektroničke pošte na adresu elektroničke pošte Prodavatelja knjizara@novastvarnost.hr.  te će Prodavatelj obavijestiti Kupca o zaprimljenom prigovoru. Na sve primjedbe i prigovore Prodavatelj će odgovoriti najkasnije u roku od 15 dana od dana zaprimljenog prigovora. Kako bi Prodavatelj sukladno članku 10. stavku 5. Zakona o zaštiti potrošača potvrdio primitak pisanog prigovora, a zatim i na isti odgovorio, Kupac treba navesti točne podatke za primitak istoga.

0
    0
    Košarica
    Košarica je praznaVrati se u trgovinu