Kotler o marketingu: kako stvoriti, osvojiti i gospodariti tržištima

18,00 

Dodaj u listu želja
Dodaj u listu želja
U

ISBN: 953-157-494-4

Nakladnik: Masmedia

Godina: 2006.

Uvez: Meki

Philip Kotler, sinonim za marketing, jedan je od najvećih svjetskih stručnjaka i predavača, a njegove su knjige neizbježive, pogotovo one o marketingu u menadžmentu. Ova knjiga sažima najnovija iskustva o stvaranju, primjeni i provjeri posebnih marketinških programa. S obzirom na tehnološke promjene, pojavila se potreba da se njegova knjiga Marketing/upravljanje preradi i uskladi s galopirajućim promjenama na tržištu, pa je profesor odgovorio zahtjevima struke i napisao knjigu u kojoj obrađuje glavne odrednice marketinške prakse. U predgovoru knjizi autor ujedno daje presjek svoga rada, svojih susreta s marketinškom teorijom i praksom u razdoblju od četrdesetak godina, sažimajući postignuto. Na preko 200 stranica izložena je teorija o strateškom, taktičkom, administrativnom i transformacijskom marketingu, uz dodatak o karakteristikama, strategijama uspjeha i ulozi marketinških odjela u različitim industrijskim djelatnostima


 

Težina 000 g
Format 00 × 00 cm
Autor Philip Kotler
Nakladnik Masmedia
Mjesto izdanja Zagreb
Godina 2006.
Broj stranica 241
Uvez Meki
Stanje knjige Vrlo dobro

ANTIKVARIJAT

18,00 

Dodaj u listu želja
Dodaj u listu želja

Philip Kotler, sinonim za marketing, jedan je od najvećih svjetskih stručnjaka i predavača, a njegove su knjige neizbježive, pogotovo one o marketingu u menadžmentu. Ova knjiga sažima najnovija iskustva o stvaranju, primjeni i provjeri posebnih marketinških programa. S obzirom na tehnološke promjene, pojavila se potreba da se njegova knjiga Marketing/upravljanje preradi i uskladi s galopirajućim promjenama na tržištu, pa je profesor odgovorio zahtjevima struke i napisao knjigu u kojoj obrađuje glavne odrednice marketinške prakse. U predgovoru knjizi autor ujedno daje presjek svoga rada, svojih susreta s marketinškom teorijom i praksom u razdoblju od četrdesetak godina, sažimajući postignuto. Na preko 200 stranica izložena je teorija o strateškom, taktičkom, administrativnom i transformacijskom marketingu, uz dodatak o karakteristikama, strategijama uspjeha i ulozi marketinških odjela u različitim industrijskim djelatnostima


 

Težina 000 g
Format 00 × 00 cm
Autor Philip Kotler
Nakladnik Masmedia
Mjesto izdanja Zagreb
Godina 2006.
Broj stranica 241
Uvez Meki
Stanje knjige Vrlo dobro

Povoljna dostava

Sigurno plaćanje

t

Najčešća pitanja

Reklamacija

23
    23
    Košarica
    Radovi iz povijesti Vojine krajine
    Radovi iz povijesti Vojine krajine
    1 X 18,00  = 18,00 
    Emocionalna inteligencija u poslu
    Emocionalna inteligencija u poslu
    1 X 9,90  = 9,90 
    Pobuna u postolarskoj radionici
    Pobuna u postolarskoj radionici
    1 X 13,00  = 13,00 
    Odgojna djelatnost i sat razredne zajednice u osnovnoj školi
    Mitologija: ilustrirana enciklopedija
    1 X 10,49  = 10,49 
    Nauk yoge
    1 X 7,96  = 7,96 
    Doba svjedočenja - Vladimir Biti
    Doba svjedočenja
    1 X 9,00  = 9,00 
    I vaše dijete je ličnost
    I vaše dijete je ličnost
    1 X 10,62  = 10,62 
    kako promijeniti svoj um
    Kako promijeniti svoj um
    1 X 17,55  = 17,55 
    Opasni tokovi razvoja ekonomske teorije
    1 X 5,97  = 5,97 
    Knjiga nade
    Knjiga nade
    1 X 13,00  = 13,00 
    Odgojna djelatnost i sat razredne zajednice u osnovnoj školi
    How to make good home movies
    1 X 7,83  = 7,83 
    Muške fantazije 1-4
    Muške fantazije 1-4
    2 X 25,08  = 50,16 
    Gandhi - autobiografija
    Gandhi - Autobiografija
    1 X 12,00  = 12,00 
    Vampir u Sussexu
    Vampir u Sussexu
    1 X 16,60  = 16,60 
    Osnove znanosti o novinarstvu
    1 X 7,96  = 7,96 
    Kako upravljati novcem
    Kako upravljati novcem
    1 X 9,00  = 9,00 
    Stilističke studije - Ivo Frangeš
    Stilističke studije
    1 X 12,90  = 12,90 
    Umijeće bračnog života
    1 X 9,16  = 9,16