Mediji: mitovi i stvarnost

7,00 

Dodaj u listu želja
Dodaj u listu želja
U

ISBN: 978-953-7015-46-6

Godina: 2009.

Uvez: Tvrdi

Autor uspoređuje uspješnost i budućnost tiskanih i elektronskih medija. Piše o borbi za identitet tiskanog novinarstva, novim strategijama za pridobivanje čitalačke publike, novim koncepcijama oglašavanja, novim očekivanjima medijske publike te o utjecaju svjetske krize na medije i globalnoj odgovornosti novinara. Prikazuje povezanost medija i službi odnosa s javnošću, a u zadnjem poglavlju govori o trendovima koji će promijeniti medijsku pozornicu.


 

Težina 748 g
Format 17 × 24 cm
Autor Ante Gavranović
Nakladnik Sveučilišna knjižara
Mjesto izdanja Zagreb
Godina 2009.
Broj stranica 181
Uvez Tvrdi
Stanje knjige dobro, posveta

ANTIKVARIJAT

7,00 

Dodaj u listu želja
Dodaj u listu želja

Autor uspoređuje uspješnost i budućnost tiskanih i elektronskih medija. Piše o borbi za identitet tiskanog novinarstva, novim strategijama za pridobivanje čitalačke publike, novim koncepcijama oglašavanja, novim očekivanjima medijske publike te o utjecaju svjetske krize na medije i globalnoj odgovornosti novinara. Prikazuje povezanost medija i službi odnosa s javnošću, a u zadnjem poglavlju govori o trendovima koji će promijeniti medijsku pozornicu.


 

Težina 748 g
Format 17 × 24 cm
Autor Ante Gavranović
Nakladnik Sveučilišna knjižara
Mjesto izdanja Zagreb
Godina 2009.
Broj stranica 181
Uvez Tvrdi
Stanje knjige dobro, posveta

Povoljna dostava

Sigurno plaćanje

t

Najčešća pitanja

Reklamacija

0
    0
    Košarica
    Košarica je praznaVrati se u trgovinu