Ovladavanje čitanjem

Maja Kelić

27,00 

Dodaj u listu želja
Dodaj u listu želja
U

ISBN:9789531917326

Nakladnik: Naklada Slap

Godina:2022.

Uvez: meki

Priručnik za logopede, učitelje i roditelje

3. dopunjeno izdanje

Sam naslov kaže koji je glavni cilj ovog priručnika: ovladati čitanjem. Kako bi ispunio svoj cilj, uz prvu cjelinu koja se odnosi na teorijsku podlogu razvoja čitanja, utjecaj pojedinih jezičnih sastavnica na vještinu čitanja te poremećaje čitanja, u njemu se nalazi i niz vježbi. Vježbe su namijenjene djeci od 8 do 11 godina, koja su ovladala početnim čitanjem, međutim ono nije odgovarajuće brzine i točnosti, a mehanizmi razumijevanja pročitanog još nisu razvijeni. Zamišljene su na način da su vezane uz određenu priču.

Kako bi priče djeci bile zanimljive, bliske i primjerene dobi, njihove su teme pomno birane. Također, pisane su jednostavnom sintaksom i jasne su strukture te su u njih namjerno uneseni jezični elementi poput velikog broja glagola ili prijedloga, pseudoriječi, sinonima ili antonima. Upravo to omogućuje da dijete spontano, kroz priču, usvoji jezično bogatstvo i nadogradi svoj jezični sustav.

Zadatci u knjizi dijele se na one prije i poslije čitanja pojedine priče. Kako bi taj dio knjige bio u potpunosti prilagođen djeci i poticajan za rad, prepun je šarenih i živopisnih ilustracija, koje se savršeno uklapaju u temu pojedine priče.

Važno je napomenuti da su upravo priče i zadatci u ovoj knjizi primjer prema kojem svaki roditelj, učitelj ili logoped može djetetu osmisliti i sastaviti nove zadatke, stoga se ne treba zaustaviti samo na postojećima.


 

Format 15 × 29 cm
Autor Maja Kelić
Nakladnik Naklada Slap
Mjesto izdanja Zagreb
Godina 2022.
Broj stranica 163 + radni materijal
Uvez meki, ilustrirano
Stanje knjige novo

 

ANTIKVARIJAT

Maja Kelić

27,00 

Dodaj u listu želja
Dodaj u listu želja

Priručnik za logopede, učitelje i roditelje

3. dopunjeno izdanje

Sam naslov kaže koji je glavni cilj ovog priručnika: ovladati čitanjem. Kako bi ispunio svoj cilj, uz prvu cjelinu koja se odnosi na teorijsku podlogu razvoja čitanja, utjecaj pojedinih jezičnih sastavnica na vještinu čitanja te poremećaje čitanja, u njemu se nalazi i niz vježbi. Vježbe su namijenjene djeci od 8 do 11 godina, koja su ovladala početnim čitanjem, međutim ono nije odgovarajuće brzine i točnosti, a mehanizmi razumijevanja pročitanog još nisu razvijeni. Zamišljene su na način da su vezane uz određenu priču.

Kako bi priče djeci bile zanimljive, bliske i primjerene dobi, njihove su teme pomno birane. Također, pisane su jednostavnom sintaksom i jasne su strukture te su u njih namjerno uneseni jezični elementi poput velikog broja glagola ili prijedloga, pseudoriječi, sinonima ili antonima. Upravo to omogućuje da dijete spontano, kroz priču, usvoji jezično bogatstvo i nadogradi svoj jezični sustav.

Zadatci u knjizi dijele se na one prije i poslije čitanja pojedine priče. Kako bi taj dio knjige bio u potpunosti prilagođen djeci i poticajan za rad, prepun je šarenih i živopisnih ilustracija, koje se savršeno uklapaju u temu pojedine priče.

Važno je napomenuti da su upravo priče i zadatci u ovoj knjizi primjer prema kojem svaki roditelj, učitelj ili logoped može djetetu osmisliti i sastaviti nove zadatke, stoga se ne treba zaustaviti samo na postojećima.


 

Format 15 × 29 cm
Autor Maja Kelić
Nakladnik Naklada Slap
Mjesto izdanja Zagreb
Godina 2022.
Broj stranica 163 + radni materijal
Uvez meki, ilustrirano
Stanje knjige novo

 

Povoljna dostava

Sigurno plaćanje

t

Najčešća pitanja

Reklamacija

0
    0
    Košarica
    Košarica je praznaVrati se u trgovinu