Programiranje igranog filma 1
KNJIŽARA
Književnost
Poljoprivreda, veterina i šumarstvo
Povijest
Umjetnost
Lektira
U dva sveska autor pokušava približiti probleme s kojima se susreću stvaraoci igranog filma, prije svega pronaći odgovor koji elementi scenarističkog izraza su u neporednoj uzročno-posljedičnoj vezi s recepcijom publike. Analizirani su brojni elementi za koje se može pretpostaviti da utječu na raspoloženje gledatelja, a korišteni su u hrvatskim igranim filmovima. Prema autoru, uspjeh nekog filma može biti i mjerljiv nagradama publike, stručnog žirija i kritike na Festivalu u Puli.
Težina | 000 g |
---|---|
Format | 17 × 24 cm |
Autor | Nikša Sviličić |
Nakladnik | Funditus |
Mjesto izdanja | Zagreb |
Godina | 2016. |
Broj stranica | 126 |
Uvez | Tvrdi |
Stanje knjige | Vrlo dobro |
ANTIKVARIJAT
Alternativa
Poljoprivreda, veterina i šumarstvo
Povijest
Strane knjige
Umjetnost
10,62 €
U dva sveska autor pokušava približiti probleme s kojima se susreću stvaraoci igranog filma, prije svega pronaći odgovor koji elementi scenarističkog izraza su u neporednoj uzročno-posljedičnoj vezi s recepcijom publike. Analizirani su brojni elementi za koje se može pretpostaviti da utječu na raspoloženje gledatelja, a korišteni su u hrvatskim igranim filmovima. Prema autoru, uspjeh nekog filma može biti i mjerljiv nagradama publike, stručnog žirija i kritike na Festivalu u Puli.
Težina | 000 g |
---|---|
Format | 17 × 24 cm |
Autor | Nikša Sviličić |
Nakladnik | Funditus |
Mjesto izdanja | Zagreb |
Godina | 2016. |
Broj stranica | 126 |
Uvez | Tvrdi |
Stanje knjige | Vrlo dobro |
Povoljna dostava
Sigurno plaćanje
Najčešća pitanja
Reklamacija