Programiranje igranog filma 1

10,62 

Dodaj u listu želja
Dodaj u listu želja

U dva sveska autor pokušava približiti probleme s kojima se susreću stvaraoci igranog filma, prije svega pronaći odgovor koji elementi scenarističkog izraza su u neporednoj uzročno-posljedičnoj vezi s recepcijom publike. Analizirani su brojni elementi za koje se može pretpostaviti da utječu na raspoloženje gledatelja, a korišteni su u hrvatskim igranim filmovima. Prema autoru, uspjeh nekog filma može biti i mjerljiv nagradama publike, stručnog žirija i kritike na Festivalu u Puli.


 

Težina 000 g
Format 17 × 24 cm
Autor Nikša Sviličić
Nakladnik Funditus
Mjesto izdanja Zagreb
Godina 2016.
Broj stranica 126
Uvez Tvrdi
Stanje knjige Vrlo dobro

ANTIKVARIJAT

10,62 

Dodaj u listu želja
Dodaj u listu želja

U dva sveska autor pokušava približiti probleme s kojima se susreću stvaraoci igranog filma, prije svega pronaći odgovor koji elementi scenarističkog izraza su u neporednoj uzročno-posljedičnoj vezi s recepcijom publike. Analizirani su brojni elementi za koje se može pretpostaviti da utječu na raspoloženje gledatelja, a korišteni su u hrvatskim igranim filmovima. Prema autoru, uspjeh nekog filma može biti i mjerljiv nagradama publike, stručnog žirija i kritike na Festivalu u Puli.


 

Težina 000 g
Format 17 × 24 cm
Autor Nikša Sviličić
Nakladnik Funditus
Mjesto izdanja Zagreb
Godina 2016.
Broj stranica 126
Uvez Tvrdi
Stanje knjige Vrlo dobro

Povoljna dostava

Sigurno plaćanje

t

Najčešća pitanja

Reklamacija

0
    0
    Košarica
    Košarica je praznaVrati se u trgovinu