ISBN: 978-953-246-079-7
Nakladnik: Mate i Zagrebačka škola ekonomije i managementa
Godina: 2009.
Uvez: Tvrdi
KNJIŽARA
ISBN: 978-953-246-079-7
Nakladnik: Mate i Zagrebačka škola ekonomije i managementa
Godina: 2009.
Uvez: Tvrdi
Upravljanje pomoću misija potiče distribuciju korporativnih misija unutar jedne kompanije. Sam postupak temelji se na teorijskom istraživanju, praktičnom istraživanju i implementacijskom konzaltinug. Autori kroz tri poglavlja progovaraju o novom shvaćanju upravljanja i upućuju na promjene i važnost rasta učinkovitosti i motiviranosti. U zadnjem poglavlju prikazana je provedba teorije na primjeru iz prakse.
Težina | 000 g |
---|---|
Format | 00 × 00 cm |
Autor | Pablo Cardona i Carlos Rey prevoditeljica Fani Radolfi |
Nakladnik | Mate i Zagrebačka škola ekonomije i managementa |
Mjesto izdanja | Zagreb |
Godina | 2009. |
Broj stranica | 214 |
Uvez | Tvrdi |
Stanje knjige | Vrlo dobro |
ANTIKVARIJAT
7,83 €
Upravljanje pomoću misija potiče distribuciju korporativnih misija unutar jedne kompanije. Sam postupak temelji se na teorijskom istraživanju, praktičnom istraživanju i implementacijskom konzaltinug. Autori kroz tri poglavlja progovaraju o novom shvaćanju upravljanja i upućuju na promjene i važnost rasta učinkovitosti i motiviranosti. U zadnjem poglavlju prikazana je provedba teorije na primjeru iz prakse.
Težina | 000 g |
---|---|
Format | 00 × 00 cm |
Autor | Pablo Cardona i Carlos Rey prevoditeljica Fani Radolfi |
Nakladnik | Mate i Zagrebačka škola ekonomije i managementa |
Mjesto izdanja | Zagreb |
Godina | 2009. |
Broj stranica | 214 |
Uvez | Tvrdi |
Stanje knjige | Vrlo dobro |
Povoljna dostava
Sigurno plaćanje
Najčešća pitanja
Reklamacija