Upravljanje pomoću misija

7,83 

Dodaj u listu želja
Dodaj u listu želja
U

ISBN: 978-953-246-079-7 

Nakladnik: Mate i Zagrebačka škola ekonomije i managementa

Godina: 2009.

Uvez: Tvrdi

Upravljanje pomoću misija potiče distribuciju korporativnih misija unutar jedne kompanije. Sam postupak temelji se na teorijskom istraživanju, praktičnom istraživanju i implementacijskom konzaltinug. Autori kroz tri poglavlja progovaraju o novom shvaćanju upravljanja i upućuju na promjene i važnost rasta učinkovitosti i motiviranosti. U zadnjem poglavlju prikazana je provedba teorije na primjeru iz prakse.


 

Težina 000 g
Format 00 × 00 cm
Autor Pablo Cardona i Carlos Rey
prevoditeljica Fani Radolfi
Nakladnik Mate i Zagrebačka škola ekonomije i managementa
Mjesto izdanja Zagreb
Godina 2009.
Broj stranica 214
Uvez Tvrdi
Stanje knjige Vrlo dobro

ANTIKVARIJAT

7,83 

Dodaj u listu želja
Dodaj u listu želja

Upravljanje pomoću misija potiče distribuciju korporativnih misija unutar jedne kompanije. Sam postupak temelji se na teorijskom istraživanju, praktičnom istraživanju i implementacijskom konzaltinug. Autori kroz tri poglavlja progovaraju o novom shvaćanju upravljanja i upućuju na promjene i važnost rasta učinkovitosti i motiviranosti. U zadnjem poglavlju prikazana je provedba teorije na primjeru iz prakse.


 

Težina 000 g
Format 00 × 00 cm
Autor Pablo Cardona i Carlos Rey
prevoditeljica Fani Radolfi
Nakladnik Mate i Zagrebačka škola ekonomije i managementa
Mjesto izdanja Zagreb
Godina 2009.
Broj stranica 214
Uvez Tvrdi
Stanje knjige Vrlo dobro

Povoljna dostava

Sigurno plaćanje

t

Najčešća pitanja

Reklamacija

0
    0
    Košarica
    Košarica je praznaVrati se u trgovinu