Upravljanje zadovoljstvom klijenata

Tihomir Vranešević

11,99 

Dodaj u listu želja
Dodaj u listu želja
U
ISBN:
Nakladnik:
Godina:
Uvez:

Klijent je noviji termin koji se upotrebljava prvenstveno u ekonomiji, a imenuje kupca, potrošača, korisnika koji je ključan čimbenik profitabilnosti tvrtke. Naime, u globalizaciji konkurencije i smanjenju stopa rasta, marketinška orijentacije zahtjeva da s klijentom razgovaraju profesionalci kako bi mu što uspješnije prodali proizvod/uslugu. Pritom je važno da upravljačka struktura tvrtke stalno teži kvaliteti - zadovoljstvu klijenta. Kako učinkovito postići zadovoljstvo kod klijenta autor podučava u ovom udžbeniku.


 

Format 20 × 25 cm
Autor Tihomir Vranešević
Nakladnik Golden marketing
Mjesto izdanja Zagreb
Godina 2000.
Broj stranica 354
Uvez tvrdi
Stanje knjige izvrsno

 

ANTIKVARIJAT

Tihomir Vranešević

11,99 

Dodaj u listu želja
Dodaj u listu želja

Klijent je noviji termin koji se upotrebljava prvenstveno u ekonomiji, a imenuje kupca, potrošača, korisnika koji je ključan čimbenik profitabilnosti tvrtke. Naime, u globalizaciji konkurencije i smanjenju stopa rasta, marketinška orijentacije zahtjeva da s klijentom razgovaraju profesionalci kako bi mu što uspješnije prodali proizvod/uslugu. Pritom je važno da upravljačka struktura tvrtke stalno teži kvaliteti - zadovoljstvu klijenta. Kako učinkovito postići zadovoljstvo kod klijenta autor podučava u ovom udžbeniku.


 

Format 20 × 25 cm
Autor Tihomir Vranešević
Nakladnik Golden marketing
Mjesto izdanja Zagreb
Godina 2000.
Broj stranica 354
Uvez tvrdi
Stanje knjige izvrsno

 

Povoljna dostava

Sigurno plaćanje

t

Najčešća pitanja

Reklamacija

0
    0
    Košarica
    Košarica je praznaVrati se u trgovinu