Upravljanje zadovoljstvom klijenata
KNJIŽARA
Književnost
Poljoprivreda, veterina i šumarstvo
Povijest
Umjetnost
Lektira
Tihomir Vranešević
11,99 €
Klijent je noviji termin koji se upotrebljava prvenstveno u ekonomiji, a imenuje kupca, potrošača, korisnika koji je ključan čimbenik profitabilnosti tvrtke. Naime, u globalizaciji konkurencije i smanjenju stopa rasta, marketinška orijentacije zahtjeva da s klijentom razgovaraju profesionalci kako bi mu što uspješnije prodali proizvod/uslugu. Pritom je važno da upravljačka struktura tvrtke stalno teži kvaliteti - zadovoljstvu klijenta. Kako učinkovito postići zadovoljstvo kod klijenta autor podučava u ovom udžbeniku.
Format | 20 × 25 cm |
---|---|
Autor | Tihomir Vranešević |
Nakladnik | Golden marketing |
Mjesto izdanja | Zagreb |
Godina | 2000. |
Broj stranica | 354 |
Uvez | tvrdi |
Stanje knjige | izvrsno |
ANTIKVARIJAT
Alternativa
Poljoprivreda, veterina i šumarstvo
Povijest
Strane knjige
Umjetnost
Tihomir Vranešević
11,99 €
Klijent je noviji termin koji se upotrebljava prvenstveno u ekonomiji, a imenuje kupca, potrošača, korisnika koji je ključan čimbenik profitabilnosti tvrtke. Naime, u globalizaciji konkurencije i smanjenju stopa rasta, marketinška orijentacije zahtjeva da s klijentom razgovaraju profesionalci kako bi mu što uspješnije prodali proizvod/uslugu. Pritom je važno da upravljačka struktura tvrtke stalno teži kvaliteti - zadovoljstvu klijenta. Kako učinkovito postići zadovoljstvo kod klijenta autor podučava u ovom udžbeniku.
Format | 20 × 25 cm |
---|---|
Autor | Tihomir Vranešević |
Nakladnik | Golden marketing |
Mjesto izdanja | Zagreb |
Godina | 2000. |
Broj stranica | 354 |
Uvez | tvrdi |
Stanje knjige | izvrsno |
Povoljna dostava
Sigurno plaćanje
Najčešća pitanja
Reklamacija