Vizualne komunikacije: uvod

20,00 

Dodaj u listu želja
Dodaj u listu želja
U

ISBN: 978-953-55420-0-1

Godina: 2004.

Uvez: meki

Vodeći hrvatski post-metafizičar, filozof umjetnosti i vizualnih komunikacija u ovoj knjizi temetizira ključni motiv post-postmodernog poimanja suvremenog svijeta: konstituiranje njegove slike i istovremeno njezino ikonoklastičko osamostaljenje. U toj metastaziranoj ekstazi estetizacije svijeta u vlastitu sliku, događa se ključni obrat, pa tako danas imamo "sliku bez svijeta", koji bi po samorazumijevanju trebala predstavljati. U tom začaranom krugu Paić se zalaže za novo pojmovlje kao i konstituciju nove, multidisciplinarne znanosti medijskog komuniciranja slikom.


 

Težina 650 g
Format 15 × 23 cm
Autor Žarko Paić
Nakladnik Centar za vizualne studije
Mjesto izdanja Zagreb
Godina 2008.
Broj stranica 236
Uvez Meki
Stanje knjige novo

ANTIKVARIJAT

20,00 

Dodaj u listu želja
Dodaj u listu želja

Vodeći hrvatski post-metafizičar, filozof umjetnosti i vizualnih komunikacija u ovoj knjizi temetizira ključni motiv post-postmodernog poimanja suvremenog svijeta: konstituiranje njegove slike i istovremeno njezino ikonoklastičko osamostaljenje. U toj metastaziranoj ekstazi estetizacije svijeta u vlastitu sliku, događa se ključni obrat, pa tako danas imamo "sliku bez svijeta", koji bi po samorazumijevanju trebala predstavljati. U tom začaranom krugu Paić se zalaže za novo pojmovlje kao i konstituciju nove, multidisciplinarne znanosti medijskog komuniciranja slikom.


 

Težina 650 g
Format 15 × 23 cm
Autor Žarko Paić
Nakladnik Centar za vizualne studije
Mjesto izdanja Zagreb
Godina 2008.
Broj stranica 236
Uvez Meki
Stanje knjige novo

Povoljna dostava

Sigurno plaćanje

t

Najčešća pitanja

Reklamacija

0
    0
    Košarica
    Košarica je praznaVrati se u trgovinu