Aktivna prodaja
KNJIŽARA
Književnost
Poljoprivreda, veterina i šumarstvo
Povijest
Umjetnost
Lektira
Zvonimir Pavlek
22,70 €Najniža cijena zadnjih 30 dana:25,22 €
Aktivna prodaja“ nije sentimentalni pregled nekadašnjih uspjeha, već motivirajući priručnik za protok informacija između kupca i prodavača – potreba kupaca razvija se u želju, da bi prodaja ponudila ispunjenje i novu želju. Cilj je trostruki win-win-win u kojem dobivaju i proizvođač i prodavač i kupac, a tržište se povezuje u organizam koji se razvija.
„Aktivna prodaja“ profesora Zvonimira Pavleka obrađuje sve elemente prodaje –motive za kupnju i svijet emocija, doživljaj kupnje, prodajni prostor, osobine i ponašanje prodavača u prodavaonicama robe široke potrošnje te prodajnu komunikaciju. Nakon primjera razvijanja brendova, slavnih marketinških kampanja s osvajanjem novih medija te plana za stvaranje novog brenda u jakoj konkurenciji, „Aktivna prodaja“ završava poglavljima o edukaciji prodajnog osoblja u bankama i prodajom apstraktnog, bankarskog proizvoda čiju kvalitetu također treba znati procijeniti i razvijajući je postići prednost te na nju usmjeriti pažnju klijenta. Asertivnost, način komunikacije kojim se zalažemo za vlastita prava i ideje, ne ugrožavajući prava drugih, kod nas nije dovoljno poznata, konstatira Zvonimir Pavlek i zaokružuje repertoar psiholoških alata za lidere budućeg razvoja treninzima savjetnika u bankama.
Format | 15 × 24 cm |
---|---|
Autor | Zvonimir Pavlek |
Nakladnik | Beletra |
Mjesto izdanja | Zagreb |
Godina | 2023. |
Broj stranica | 260 |
Uvez | meki s klapnama |
Stanje knjige | novo |
ANTIKVARIJAT
Alternativa
Poljoprivreda, veterina i šumarstvo
Povijest
Strane knjige
Umjetnost
Zvonimir Pavlek
22,70 €Najniža cijena zadnjih 30 dana:25,22 €
Aktivna prodaja“ nije sentimentalni pregled nekadašnjih uspjeha, već motivirajući priručnik za protok informacija između kupca i prodavača – potreba kupaca razvija se u želju, da bi prodaja ponudila ispunjenje i novu želju. Cilj je trostruki win-win-win u kojem dobivaju i proizvođač i prodavač i kupac, a tržište se povezuje u organizam koji se razvija.
„Aktivna prodaja“ profesora Zvonimira Pavleka obrađuje sve elemente prodaje –motive za kupnju i svijet emocija, doživljaj kupnje, prodajni prostor, osobine i ponašanje prodavača u prodavaonicama robe široke potrošnje te prodajnu komunikaciju. Nakon primjera razvijanja brendova, slavnih marketinških kampanja s osvajanjem novih medija te plana za stvaranje novog brenda u jakoj konkurenciji, „Aktivna prodaja“ završava poglavljima o edukaciji prodajnog osoblja u bankama i prodajom apstraktnog, bankarskog proizvoda čiju kvalitetu također treba znati procijeniti i razvijajući je postići prednost te na nju usmjeriti pažnju klijenta. Asertivnost, način komunikacije kojim se zalažemo za vlastita prava i ideje, ne ugrožavajući prava drugih, kod nas nije dovoljno poznata, konstatira Zvonimir Pavlek i zaokružuje repertoar psiholoških alata za lidere budućeg razvoja treninzima savjetnika u bankama.
Format | 15 × 24 cm |
---|---|
Autor | Zvonimir Pavlek |
Nakladnik | Beletra |
Mjesto izdanja | Zagreb |
Godina | 2023. |
Broj stranica | 260 |
Uvez | meki s klapnama |
Stanje knjige | novo |
Povoljna dostava
Sigurno plaćanje
Najčešća pitanja
Reklamacija