Čitanje televizije

2,65  (19,97 kn)

Dodaj u listu želja
Dodaj u listu želja
U

ISBN: 953-181-000-1

Nakladnik: Barbat, Prova

Godina: 1992.

Uvez: Meki

Ovaj priručnik bavi se sociološkom stranom televizije, danas jednim od najmoćnijih komunikacijskih medija. Autori su knjigu podijelili u 13 poglavlja koja se bave analizom televizijskog sadržaja, znakovljem i kodovima televizije, funkcijom televizije, odnosom televizija - gledatelj i sl. Nije zaobiđena ni budućnost tog relativno mladog medija te svi njegovi komunikološki i informatološki aspekti.


 

Težina 000 g
Format 00 × 00 cm
Autor John Fiske, John Hartley
prevela Gordana V. Popović
Nakladnik Barbat, Prova
Mjesto izdanja Zagreb
Godina 1992.
Broj stranica 151
Uvez Meki
Stanje knjige Vrlo dobro

ANTIKVARIJAT

2,65  (19,97 kn)

Dodaj u listu želja
Dodaj u listu želja

Ovaj priručnik bavi se sociološkom stranom televizije, danas jednim od najmoćnijih komunikacijskih medija. Autori su knjigu podijelili u 13 poglavlja koja se bave analizom televizijskog sadržaja, znakovljem i kodovima televizije, funkcijom televizije, odnosom televizija - gledatelj i sl. Nije zaobiđena ni budućnost tog relativno mladog medija te svi njegovi komunikološki i informatološki aspekti.


 

Težina 000 g
Format 00 × 00 cm
Autor John Fiske, John Hartley
prevela Gordana V. Popović
Nakladnik Barbat, Prova
Mjesto izdanja Zagreb
Godina 1992.
Broj stranica 151
Uvez Meki
Stanje knjige Vrlo dobro

Povoljna dostava

Sigurno plaćanje

t

Najčešća pitanja

Reklamacija

0
    0
    Košarica
    Košarica je praznaVrati se u trgovinu