ISBN: 978-953-7451-02-8
Nakladnik: Miropictures, Novum
Godina: 2007.
Uvez: Tvrdi
KNJIŽARA
ISBN: 978-953-7451-02-8
Nakladnik: Miropictures, Novum
Godina: 2007.
Uvez: Tvrdi
Priručnik o "umijeću uvjeravanja" predstavlja metodološku i praktičnu analizu europskog lobiranja nakon autorova dugogodišnjeg bavljenja ovom temom. On naglašava kako se sve svodi na ključno pitanje: kako u budućnosti biti utjecajan u Bruxellesu. U odgovoru koji daje oslanja se na analizu struktura europskog lobiranja, na oruđa kojim se ono koristi (tisak, mreže, prikupljanje poslovnih informacija, institucionalnu komunikaciju) i na samu strategiju europskog lobiranja temeljenu na predviđanju utjecaja, pristupu od vrha prema dnu i obrnuto, koaliciji, poslovnim platformama. Strategije mogu biti negativne, defenzivne, reaktivne i proaktivne.
Težina | 992 g |
---|---|
Format | 20 × 30 cm |
Autor | Daniel Gueguen prijevod Martina Belić |
Nakladnik | Miropictures, Novum |
Mjesto izdanja | Zagreb |
Godina | 2007. |
Broj stranica | 142 |
Uvez | Tvrdi |
Stanje knjige | Vrlo dobro |
ANTIKVARIJAT
15,93 €
Priručnik o "umijeću uvjeravanja" predstavlja metodološku i praktičnu analizu europskog lobiranja nakon autorova dugogodišnjeg bavljenja ovom temom. On naglašava kako se sve svodi na ključno pitanje: kako u budućnosti biti utjecajan u Bruxellesu. U odgovoru koji daje oslanja se na analizu struktura europskog lobiranja, na oruđa kojim se ono koristi (tisak, mreže, prikupljanje poslovnih informacija, institucionalnu komunikaciju) i na samu strategiju europskog lobiranja temeljenu na predviđanju utjecaja, pristupu od vrha prema dnu i obrnuto, koaliciji, poslovnim platformama. Strategije mogu biti negativne, defenzivne, reaktivne i proaktivne.
Težina | 992 g |
---|---|
Format | 20 × 30 cm |
Autor | Daniel Gueguen prijevod Martina Belić |
Nakladnik | Miropictures, Novum |
Mjesto izdanja | Zagreb |
Godina | 2007. |
Broj stranica | 142 |
Uvez | Tvrdi |
Stanje knjige | Vrlo dobro |
Povoljna dostava
Sigurno plaćanje
Najčešća pitanja
Reklamacija