Strategije održivog marketinga

-12 %

11,00 Najniža cijena zadnjih 30 dana:11,29 

Dodaj u listu želja
Dodaj u listu želja
U

ISBN: 9789537320997

Godina: 2019.

Uvez: Meki

Knjiga namijenjena domeni održivog marketinga nastala je namjerom autorice da ukaže na pitanja zaštite okoliša i društva, danas vrlo važan i nezanemariv problem. Krenuvši od pretpostavke da većina stvorenog i proizvedenog ima svoju cijenu te da se danas gotovo sve, uz neke iznimke, proizvodi na neodrživ način, autorica utvrđuje i razrađuje kontekst održivog marketinga. Polazeći od stanja okoliša, i to posebice od klimatskih promjena i obilježja održive proizvodnje i potrošnje, autorica daje pregled različitih pristupa ostvarenja konkurentske prednosti u kontekstu održivog razvoja te razrađuje strategije kojima se ona postiže.


 

Težina 275 g
Format 18 × 25 cm
Autor Ariana Nefat
Nakladnik Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Mjesto izdanja Pula
Godina 2019.
Broj stranica 112
Uvez Meki
Stanje knjige Novo

ANTIKVARIJAT

-12 %

11,00 Najniža cijena zadnjih 30 dana:11,29 

Dodaj u listu želja
Dodaj u listu želja

Knjiga namijenjena domeni održivog marketinga nastala je namjerom autorice da ukaže na pitanja zaštite okoliša i društva, danas vrlo važan i nezanemariv problem. Krenuvši od pretpostavke da većina stvorenog i proizvedenog ima svoju cijenu te da se danas gotovo sve, uz neke iznimke, proizvodi na neodrživ način, autorica utvrđuje i razrađuje kontekst održivog marketinga. Polazeći od stanja okoliša, i to posebice od klimatskih promjena i obilježja održive proizvodnje i potrošnje, autorica daje pregled različitih pristupa ostvarenja konkurentske prednosti u kontekstu održivog razvoja te razrađuje strategije kojima se ona postiže.


 

Težina 275 g
Format 18 × 25 cm
Autor Ariana Nefat
Nakladnik Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Mjesto izdanja Pula
Godina 2019.
Broj stranica 112
Uvez Meki
Stanje knjige Novo

Povoljna dostava

Sigurno plaćanje

t

Najčešća pitanja

Reklamacija

0
    0
    Košarica
    Košarica je praznaVrati se u trgovinu