Strategije održivog marketinga
KNJIŽARA
Književnost
Poljoprivreda, veterina i šumarstvo
Povijest
Umjetnost
Lektira
Knjiga namijenjena domeni održivog marketinga nastala je namjerom autorice da ukaže na pitanja zaštite okoliša i društva, danas vrlo važan i nezanemariv problem. Krenuvši od pretpostavke da većina stvorenog i proizvedenog ima svoju cijenu te da se danas gotovo sve, uz neke iznimke, proizvodi na neodrživ način, autorica utvrđuje i razrađuje kontekst održivog marketinga. Polazeći od stanja okoliša, i to posebice od klimatskih promjena i obilježja održive proizvodnje i potrošnje, autorica daje pregled različitih pristupa ostvarenja konkurentske prednosti u kontekstu održivog razvoja te razrađuje strategije kojima se ona postiže.
Težina | 275 g |
---|---|
Format | 18 × 25 cm |
Autor | Ariana Nefat |
Nakladnik | Sveučilište Jurja Dobrile u Puli |
Mjesto izdanja | Pula |
Godina | 2019. |
Broj stranica | 112 |
Uvez | Meki |
Stanje knjige | Novo |
ANTIKVARIJAT
Alternativa
Poljoprivreda, veterina i šumarstvo
Povijest
Strane knjige
Umjetnost
11,00 €Najniža cijena zadnjih 30 dana:11,29 €
Knjiga namijenjena domeni održivog marketinga nastala je namjerom autorice da ukaže na pitanja zaštite okoliša i društva, danas vrlo važan i nezanemariv problem. Krenuvši od pretpostavke da većina stvorenog i proizvedenog ima svoju cijenu te da se danas gotovo sve, uz neke iznimke, proizvodi na neodrživ način, autorica utvrđuje i razrađuje kontekst održivog marketinga. Polazeći od stanja okoliša, i to posebice od klimatskih promjena i obilježja održive proizvodnje i potrošnje, autorica daje pregled različitih pristupa ostvarenja konkurentske prednosti u kontekstu održivog razvoja te razrađuje strategije kojima se ona postiže.
Težina | 275 g |
---|---|
Format | 18 × 25 cm |
Autor | Ariana Nefat |
Nakladnik | Sveučilište Jurja Dobrile u Puli |
Mjesto izdanja | Pula |
Godina | 2019. |
Broj stranica | 112 |
Uvez | Meki |
Stanje knjige | Novo |
Povoljna dostava
Sigurno plaćanje
Najčešća pitanja
Reklamacija