Kotler o marketingu: kako stvoriti, osvojiti i gospodariti tržištima

18,00 

Dodaj u listu želja
Dodaj u listu želja
U

ISBN: 953-157-494-4

Nakladnik: Masmedia

Godina: 2006.

Uvez: Meki

Philip Kotler, sinonim za marketing, jedan je od najvećih svjetskih stručnjaka i predavača, a njegove su knjige neizbježive, pogotovo one o marketingu u menadžmentu. Ova knjiga sažima najnovija iskustva o stvaranju, primjeni i provjeri posebnih marketinških programa. S obzirom na tehnološke promjene, pojavila se potreba da se njegova knjiga Marketing/upravljanje preradi i uskladi s galopirajućim promjenama na tržištu, pa je profesor odgovorio zahtjevima struke i napisao knjigu u kojoj obrađuje glavne odrednice marketinške prakse. U predgovoru knjizi autor ujedno daje presjek svoga rada, svojih susreta s marketinškom teorijom i praksom u razdoblju od četrdesetak godina, sažimajući postignuto. Na preko 200 stranica izložena je teorija o strateškom, taktičkom, administrativnom i transformacijskom marketingu, uz dodatak o karakteristikama, strategijama uspjeha i ulozi marketinških odjela u različitim industrijskim djelatnostima


 

Težina 000 g
Format 00 × 00 cm
Autor Philip Kotler
Nakladnik Masmedia
Mjesto izdanja Zagreb
Godina 2006.
Broj stranica 241
Uvez Meki
Stanje knjige Vrlo dobro

ANTIKVARIJAT

18,00 

Dodaj u listu želja
Dodaj u listu želja

Philip Kotler, sinonim za marketing, jedan je od najvećih svjetskih stručnjaka i predavača, a njegove su knjige neizbježive, pogotovo one o marketingu u menadžmentu. Ova knjiga sažima najnovija iskustva o stvaranju, primjeni i provjeri posebnih marketinških programa. S obzirom na tehnološke promjene, pojavila se potreba da se njegova knjiga Marketing/upravljanje preradi i uskladi s galopirajućim promjenama na tržištu, pa je profesor odgovorio zahtjevima struke i napisao knjigu u kojoj obrađuje glavne odrednice marketinške prakse. U predgovoru knjizi autor ujedno daje presjek svoga rada, svojih susreta s marketinškom teorijom i praksom u razdoblju od četrdesetak godina, sažimajući postignuto. Na preko 200 stranica izložena je teorija o strateškom, taktičkom, administrativnom i transformacijskom marketingu, uz dodatak o karakteristikama, strategijama uspjeha i ulozi marketinških odjela u različitim industrijskim djelatnostima


 

Težina 000 g
Format 00 × 00 cm
Autor Philip Kotler
Nakladnik Masmedia
Mjesto izdanja Zagreb
Godina 2006.
Broj stranica 241
Uvez Meki
Stanje knjige Vrlo dobro

Povoljna dostava

Sigurno plaćanje

t

Najčešća pitanja

Reklamacija

6
    6
    Košarica
    Hrvatske povijesne istine 2
    Hrvatske povijesne istine 2
    1 X 27,00  = 27,00 
    Bleiburg - poziv na dijalog i pomirenje
    Bleiburg - poziv na dijalog i pomirenje
    1 X 29,86  = 29,86 
    Odgojna djelatnost i sat razredne zajednice u osnovnoj školi
    Moj život
    1 X 6,50  = 6,50 
    Andragogija
    1 X 13,14  = 13,14 
    Svratište rata
    Svratište rata
    1 X 11,80  = 11,80