Aktivna prodaja

-10 %

Zvonimir Pavlek

22,70 Najniža cijena zadnjih 30 dana:25,22 

Dodaj u listu želja
Dodaj u listu želja
U

ISBN: 9789538209468

Nakladnik: Beletra

Godina: 2023.

Uvez: meki  s klapnama

Aktivna prodaja“ nije sentimentalni pregled nekadašnjih uspjeha, već motivirajući priručnik za protok informacija između kupca i prodavača – potreba kupaca razvija se u želju, da bi prodaja ponudila ispunjenje i novu želju. Cilj je trostruki win-win-win u kojem dobivaju i proizvođač i prodavač i kupac, a tržište se povezuje u organizam koji se razvija.

„Aktivna prodaja“ profesora Zvonimira Pavleka obrađuje sve elemente prodaje –motive za kupnju i svijet emocija, doživljaj kupnje, prodajni prostor, osobine i ponašanje prodavača u prodavaonicama robe široke potrošnje te prodajnu komunikaciju. Nakon primjera razvijanja brendova, slavnih marketinških kampanja s osvajanjem novih medija te plana za stvaranje novog brenda u jakoj konkurenciji, „Aktivna prodaja“ završava poglavljima o edukaciji prodajnog osoblja u bankama i prodajom apstraktnog, bankarskog proizvoda čiju kvalitetu također treba znati procijeniti i razvijajući je postići prednost te na nju usmjeriti pažnju klijenta. Asertivnost, način komunikacije kojim se zalažemo za vlastita prava i ideje, ne ugrožavajući prava drugih, kod nas nije dovoljno poznata, konstatira Zvonimir Pavlek i zaokružuje repertoar psiholoških alata za lidere budućeg razvoja treninzima savjetnika u bankama.


 

Format 15 × 24 cm
Autor Zvonimir Pavlek
Nakladnik Beletra
Mjesto izdanja Zagreb
Godina 2023.
Broj stranica 260
Uvez meki s klapnama
Stanje knjige novo

 

ANTIKVARIJAT

-10 %

Zvonimir Pavlek

22,70 Najniža cijena zadnjih 30 dana:25,22 

Dodaj u listu želja
Dodaj u listu želja

Aktivna prodaja“ nije sentimentalni pregled nekadašnjih uspjeha, već motivirajući priručnik za protok informacija između kupca i prodavača – potreba kupaca razvija se u želju, da bi prodaja ponudila ispunjenje i novu želju. Cilj je trostruki win-win-win u kojem dobivaju i proizvođač i prodavač i kupac, a tržište se povezuje u organizam koji se razvija.

„Aktivna prodaja“ profesora Zvonimira Pavleka obrađuje sve elemente prodaje –motive za kupnju i svijet emocija, doživljaj kupnje, prodajni prostor, osobine i ponašanje prodavača u prodavaonicama robe široke potrošnje te prodajnu komunikaciju. Nakon primjera razvijanja brendova, slavnih marketinških kampanja s osvajanjem novih medija te plana za stvaranje novog brenda u jakoj konkurenciji, „Aktivna prodaja“ završava poglavljima o edukaciji prodajnog osoblja u bankama i prodajom apstraktnog, bankarskog proizvoda čiju kvalitetu također treba znati procijeniti i razvijajući je postići prednost te na nju usmjeriti pažnju klijenta. Asertivnost, način komunikacije kojim se zalažemo za vlastita prava i ideje, ne ugrožavajući prava drugih, kod nas nije dovoljno poznata, konstatira Zvonimir Pavlek i zaokružuje repertoar psiholoških alata za lidere budućeg razvoja treninzima savjetnika u bankama.


 

Format 15 × 24 cm
Autor Zvonimir Pavlek
Nakladnik Beletra
Mjesto izdanja Zagreb
Godina 2023.
Broj stranica 260
Uvez meki s klapnama
Stanje knjige novo

 

Povoljna dostava

Sigurno plaćanje

t

Najčešća pitanja

Reklamacija

0
    0
    Košarica
    Košarica je praznaVrati se u trgovinu